Să mergi la shopping prin magazine pentru a cumpăra haine copiilor nu este întotdeauna ușor. Chiar și atunci când găsești brandul potrivit, stilul, aspectul și prețul, trebuie să o iei de la capăt în câteva luni, deoarece copiii cresc destul de rapid. Din fericire, noii jucători de pe piață îți prelungesc după-amiezele de sâmbătă prin mixul inteligent a două tendințe majore: apartenența și datele.

Cu KIDBOX, moda este în cutie.

KIDBOX este un start-up american dedicat lumii copiilor. Ideea este simplă: prin completarea unui chestionar rapid și distractiv (dimensiune, modă și gust), KIDBOX trimite articole adecvate pentru 5 sau 6 sezoane într-o cutie drăguță. Hainele sunt selectate de către stilistii in-house din aproximativ 150 de branduri partenere. În ceea ce privește prețul, hainele pentru bebeluși costă în jur de 11-13 $, iar hainele copiilor 14 -16 $.

STITCH FIX: un stilist personal, cu date adăugate.

Brandul STITCH FIX a început cu articole pentru femei, dar a deschis ulterior și o linie de articole de îmbrăcăminte pentru bărbați. Promisiunea este simplă: "Ai încredere în noi și permite-ne să îți alegem hainele, pantofii și accesoriile." În spatele acestui pitch seducător se ascunde un amestec atent de stil oferit de consilieri și, desigur, de date. Multe date.


Spune-ne ce îți place!

Pentru început, clientul trebuie să răspundă la un chestionar detaliat care durează aproximativ zece minute și care acoperă totul, de la stilurile preferate până la obiceiurile zilnice. Site-ul colectează în jur de 50 de elemente de date care sunt apoi interpretate printr-un algoritm pentru a alege 5 articole.

Folosind datele, se calculează cea mai mare probabilitate de potrivire a clientului cu produsul. În acest moment, unul dintre cei 3.500 de stilisti intră în joc. Stilistul va încerca în mod eficient diferite combinații pentru a îmbunătăți selecția propusă. Dacă algoritmul recomandă un produs în proporție de 90%, dar stilistul consideră unul de 80% este mai potrivit, el are ultimul cuvânt în alegerea produsului.

Drept urmare, fiecare comandă nu este doar concepută pentru a atrage cumpărătorul, dar stilistul adaugă o mică notă pentru a explica alegerea lor sau pentru a da câteva sfaturi despre cum să combine produsul. Recomandarea este dublă: umană și tehnologică.

Obiectiv: satisfacție maximă

La fel ca la KIDBOX, clientul are returnări gratuite pe articole necorespunzătoare. Modelul economic se bazează pe satisfacția maximă a clienților și utilizează potențialul complet al datelor în fiecare etapă: de la logistica depozitului până la potrivirea stilistului cu clientul.

Copyright © Oney Finances SRL All Rights Reserved.
Dezvoltat de: aicontrol.ro