Într-o zi, roboții ne vor oferi cele mai bune vacanțe
De cele mai multe ori, ne petrecem vacanțele la hotel. Având în vedere presiunea venită din partea concurenței de tip Airbnb și a progreselor tehnologice, hotelurile trebuie să se transforme radical.
#oneday vă invită să descoperiți un nou concept de cazare
După o lungă călătorie și ore de blocaje în trafic, ajungi, într-un final, epuizat la hotel. Nu este nimeni la recepție să te întâmpine. Așteptați ca un angajat să vină să te înregistreze ca să poți ajunge cât mai repede în cameră. Cândva, toți acești pași vor rămâne doar o amintire.
Roboții și recunoașterea facială
24/7, clienții hotelului FlyZoo din Hangzhou din China au nevoie de doar 2 minute pentru a ajunge de la recepție în camera lor.
Care este secretul? Roboții au înlocuit o parte din personal.
Clienții stau la un metru în fața droidurilor, unde își scanează fețele și pașapoartele în câteva secunde.
Odată finalizat acest proces, clientul poate lua liftul, care folosește și recunoașterea facială și acordă acces automat la etajul corect. La ușa camerei, din nou, ușa se va deschide numai dacă recunoaște chipul ocupantului.
Temperatura camerei, iluminatul, serviciul în cameră și chiar decontarea facturii... totul are loc fără nicio intervenție umană.
În spatele acesui concept de hotel se află gigantul - Alibaba
Obiectivul: testarea nivelului de acceptare a clienților
Cu tehnologia stăm bine, dar sunt oamenii dispuși să ocolească interacțiunea umană și socială în acest context? Aceasta este adevărata provocare. În China nivelul de acceptare pentru acest tip de tehnologie este ridicat și este deja integrat în viața a milioane de locuitori.
Este posibil ca nivelul să nu fie atât de ridicat pentru europenii și americanii care încearcă și alte servicii legate de inteligență artificială.
Acum este rândul industriei hoteliere să reinventeze experiența clientului. Sectorul apelează la tehnologie pentru a recuceri un public țintă din ce în ce mai exigent. Deci, roboții vor înlocui personalul sau vor aduce plus valoare serviciilor?